18 Şubat 2013 Pazartesi

Radyo Dinlemek mi Radyo Dinlerken inlemek mi Anlamadım - Radyo Dinle Radyoyo

Radyo Dinlemek mi Radyo Dinlerken inlemek mi Anlamadım ;

Biz Radyoyu Niye Dinleriz Huzur Bulmak için Değil Mi Keyif Yapmak için Değil mi ?
Arkadaş Adamlar Radyo Dinleme Sitesi Açıyoruz Diye Açmışlar içerik Reklam Dolu Siteye Giriyorum Reklam Çıkıyor Hemde 10 Larca  Radyo Seçiyorum Reklam Çıkıyor Play Diyorum Reklam Çıkıyor. Arkadaş Yeter Diyorum Siteden Çıkıyım Yine Reklam Geliyor Karşıma Bir Türlü Çıkamıyorum Bilgisayar Kasılıyorda Kasılıyor. Ne Oldu Şimdi Biz Online Radyo Dinleme Keyfini Yaşamış mı Olduk ? Aman Ya Benden Uzak oLsun Radyo Dinlemekten Soğudum Arkadaş Neyse Tabii Bu işlerde Biraz Şans Ve Araştırma işi Adam Gibi Radyo Dinlemek için Adam Gibi Bir Radyo Dinleme Sitesi Bulmak Gerekiyor. eeeee Ben Ne Yaptım Adam Gibi Radyo Dinleme Sitesini Buldum Oysaki Radyoyo.Com Öylemi Hiç Sıkılmadan Zorlanmadan Bilgi Gerekmeden Dinlemeniz Mümkün.

Radyoyo Hakan Dinle Radyo FIRTINA


Radyo Dinle Radyoyo